By: rinz zura

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Thursday, 4-Sep-2008 03:52 Email | Share | | Bookmark
4 ramadhan 1429




Monday, 1-Sep-2008 12:08 Email | Share | | Bookmark
1 ramadhan 1429 hijrah


**************** ****************

@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@

Quote:
Bulan ramadhan ini semua syaitan di penjarakan... Jadi apa yang mengganggu aku subuh tadi?? aku tiba-tiba rasa takut & seluruh badan ku sejuk... aku seperti marah tapi tak tau kenapa... aku menbaca ayat_ayat suci... tapi benda tu seperti terus mengganggu... apa kah itu????


Sunday, 31-Aug-2008 07:56 Email | Share | | Bookmark
Salam merdeka untuk semua





















Sunday, 31-Aug-2008 01:26 Email | Share | | Bookmark
ENTRY UNTUK SEBULAN.......



Masa berlari dengan pantas meninggalkan kita.... Sekarang dah Ogos.... ini sebulan punya entry
kira cam HEADER la hehehe.... kenapa???? Sebab bulan nie terlalu istimewa buat diri ku..... kenapa?????
TUNGUUUUUUUUUUUUU!!!!


p/s: SILA LAWATI N3 kat bawah.....



Quote:
08.08.08 dah tau jawapan nya kan
majlis pernikahan my beloved cousin FARISAL (sila tengok n3 o8o8o8)

Quote:
20.08.2008 My Birthday (jom tengok n3 20.08.08)


Sunday, 24-Aug-2008 03:55 Email | Share | | Bookmark
Tag LAGIiiiiiiiiiiiiiiiii...... 5 things & Hadiah dr syafiq










kali nie rinz nak bagi keja sikit kat 5 calon pilihan untuk TAG ini
1. Leeza http://miaw1577.fotopages.com (mesti buat za gerak juga la FP ko tu )
2. Mamasya http://mamasya.fotopages.com (sbb akak tak antar Lasagna so kena denda la )
3. Ezza http://ezza-79.fotopages.com (jawap ya jangan tak jawap nanti kita rotan )
4. Shima http://shima27.fotopages.com (kena jawap juga tetap & berpencen )
5. Fieza http://fieza6666.fotopages.com (sblm dtg LBN kena buat tugasan dulu yea )





[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net